Klachtenregeling
Indien u een klacht heeft op één van onze producten of over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling. Binnen maximaal 4 werkdagen na ontvangst van uw melding ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht van één van onze medewerkers.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contactgegevens serviceafdeling:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0416 531 902
Adresgegevens
Groenebouwmaterialen
T.a.v. Serviceafdeling
Postbus 3
5256 ZG Heusden