Wanneer je een klacht hebt over één van onze producten of over onze dienstverlening, dan kan je contact opnemen met onze serviceafdeling. Binnen maximaal 4 werkdagen na ontvangst van jouw melding ontvang je een inhoudelijke reactie op de klacht van één van onze medewerkers.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contactgegevens serviceafdeling:
E-mail: [email protected]
Telefoon: 0416 531 902
Adresgegevens
Groene Bouwmaterialen
T.a.v. Serviceafdeling
Postbus 3
5256 ZG Heusden
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenU heeft geen artikelen in uw winkelwagen