Klachten

Klachtenregeling

 

Indien u een klacht heeft op één van onze producten of over onze dienstverlening, dan kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling. Binnen maximaal 4 werkdagen na ontvangst van uw melding ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht van één van onze medewerkers.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens serviceafdeling:

E-mail: [email protected]
Telefoon: 0416 531 902

Adresgegevens

Groenebouwmaterialen
T.a.v. Serviceafdeling
Postbus 3
5256 ZG Heusden

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Lage verzendkosten

Pakketpost vanaf €4,99

Snelle levering

Voor 12:00 besteld, morgen in huis!

Verf versturen wij gratis!

Bij besteding vanaf € 100,-

Advies

Van slimme tips tot uitgebreide bouwbegeleiding

 

 

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

U heeft het pallet bestelnivau bereikt voor ''. Selecteer het palletproduct voor extra korting!